Skarpt svart med glitter

Idag började jag helt plötsligt tänka på vilka jobb jag skulle kunna tänka mig att jobba med. Och förutom skådis och datanörd så skulle jag nog kunna tänka mig jobba som makeupartist.
Verkar så sjukt kul, det är ju lite som att vara konstnär! Måste bara träna lite först ;p
 
Haha, försökte mig på att göra min första riktiga sotning idag och den blev väl sådär, men någonstans måste man ju börja ;p Kollade på lite youtube klipp innan och trots att man fick lite hjälp så blev jag iaf inte riktigt nöjd. Jag menar, det ser ju mycket bättre ut på bilderna än vad det gjorde på riktigt. Haha, det gäller att ta bilderna i precis rätt vinkel för att de ska se bra ut ;) Och tyvärr kan man inte riktigt begära av folk i ens närhet att stå i rätt vinkel för att sminkningen ska se bra ut xD Blir att träna lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback