Fönstershopping vid lunch

Therese och jag åt lunch tsm idag, känns rätt så vuxet att göra det. Har inte riktigt vant mig vid tanken att jag har börjat göra så vuxna saker på sistone. En av de största och främsta är ju givetvis att jag går på universitetet :p
Men då jag hade lunchrast på 3 h så fanns det ju gott om tid! Tid till lite fönstershopping också xD
Så det var skönt att få en paus från pluggandet och lägga koderna åt sidan i några timmar. Jag och Olivia höll på bli tokiga att vi inte fick ett spel att fungera... Kändes ju lite surt att vi inte lyckades när vi jobbade med det i nästan 2h, plus 2h igår :p Men imorron har vi ytterligare två timmar vi ska lägga på det, och då ska det banne mig funka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback