Choklad och blödande kärlek...

Denna vackra tisdag inviger jag med choklad och en massa onyttgheter då jag vaknade upp och insåg att jag hade fått mens.
Fast tusan, jag är faktiskt glad över det! För första gången i mitt 18 åriga liv är jag glad över att jag har fått mens, för den här gången var den inte försenad. Den kom exakt 30 dagar efter min senaste mens, och det har ALDRIG hänt! Den brukar alltid vara försenad med typ 4-5 dagar, ibland en vecka till och med. Men inte denna gång, lyckan som uppstår, helt obeskrivlig!
 
De senaste dagarna har jag dessutom lidit av pms och en hel del humörsvängningar. Det har varit riktigt jobbigt att ena sekunden kunna bryta ut i gråt och andra sekunden skratta som om jag höll på att kissa på mig. Så förhoppningsvis lugnar sig humörsvängningarna när blodet börjar avta och ge med sig för den här månaden.
 
Nu ska jag ta och fortsätta lyssna på Leona Lewis låt "Bleeding Love" som är nog den mest klassiska mens låten och fortsätta med att äta choklad. Hoppas ni får en lika härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback