Guess who's back on Tinder?

JAG!

Idag tog jag mig till google play och laddade ner den kända dejtingappen Tinder efter att ha varit inaktiv ungefär ett halvår. Hahah, var dessutom sjukt kul att logga in då alla mina tidigare matchingar fanns kvar då jag hade kopplat kontot med fb! xD Och kan ni gissa hur många matchingar jag upptäckte att jag hade? 177! 177 stycken! Det är ju sjukt många, måste varit att jag fick en massa matchingar på tidigare personer jag hade swipat höger när jag var inaktiv. För innan jag tog bort appen och böt mobil, så hade jag runt 130 tror jag? Så det första jag tog och gjorde var att rensa... Hade matchats med typ 30 åriga killar med skägg som jultomten, hahahaha xD Kan det på riktigt ha varit jag som hade swipat höger på dem? De måste ha sett mkt bättre ut utan skägg eftersom vi hade matchats, och särskilt om de är runt 30!! Jag swipar typ aldrig höger på killar över 27 så länge de inte heter Måns Zelmerlöw xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback