Introduktion på sthlms universitet

Har precis hämtat ut mitt passerkort och väntae just nu på att introduktionen av min utbildning ska börja. Typ 20 min kvar och jag stressar sönder mig! Är så jävla nervös!! Fast vad har jag att vara nervös för? Ingenting egentligen, säkert bara mina hormoner som vill jävlas lite extra med mig....
Aja, jag måstr ju få säga att det är bra många fler tjejer här än vad jag trodde!! Typ lika många tjejer som killar :p fast å andra sidan kan de gå animation lr IT och ekonomi, för de ska ha introduktion samtidigt som oss som ska börja på konstruktion. Vet inte om det är positivt lr inte, desto fler tjejer resulterar oftast till mer drama. Däremot vill jag ju inte vara ensam tjej med typ 30-40 killar, men åh andra sidan skulle det nog inte vara så dumt vid närmare eftertanke, om killarna ser bra ut dvs... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback