Fika redan vid 12

Har varit i stan och träffat en kompis, har inte träffat honom sen, typ i somras förra året? xD Haha, sjukt länge sen, så det var väl på tiden att passa på nu när båda kunde :)
Blev en fika på espresso house, standard stället med stort S ;) Så det var ju mysigt, bra start på dagen! Blev att träffas rätt så tidigt, redan vid 12. Men det var bara skönt ! Slapp man stressa till teatern, hann till och med åka hem emellan ! :)
 
Så ska om några minuter dra hemifrån och dra till teatern i Kungsängen, just nu har vi bestämt pjäs som vi ska spela, och jag är så jäkla taggad! :D Rollerna har inte satts ännu, men jag tror att vi kan göra den så jäkla bra! Ska inte avslöja för mycket, men kan ju spoila att det är en rysare....
Plus att jag ska få vara med att regissera också! Vilket är helt nytt för mig, har ju bara varit manusförfattare och skådis tidigare. Så det blir en ny erfarenhet, men jag kommer också stå på scen. Jag kommer nog aldrig kunna välja bort agerandet på scen, det slår allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback