We are the heroes of our time

Det blev alltså Måns Zelmerlöw som kammade hem det igår.
Förvånad? Inte ett dugg
Besviken? Ja, som tusan! Jag som hade hoppats på att Jon Henrik skulle vunnit så jag hade kunnat skrytit om att jag var den förste som förutspådde det.... :(
Jaja, kommer väl ett nästa år.
Blev ganska chockad över att Jon Henrik fick så lite poäng av den internationella juryn bara, blev även chockad över Eric Saade och Hasse! Eric Saade trodde jag skulle komma lite högre upp, men Hasse! Han skrällde ju verkligen! Att Mariette, Måns och Jon Henrik låg i toppen tyckte jag ändå var väntat. Fast att Dinah Nah kom sist, inte okej Sverige, inte okej!
 
Nu byter jag helt ämne, är hemkommen från jobbet och ska om några timmar dra till teatern.
Åh, men då måste jag sminka mig! Känns ganska jobbigt nu när jag tänker på det, ligger så skönt i soffan... Fast jag måste träna mer på att göra svarta sotningar eftersom det är det jag kommer ha på föreställningarna, måste träna mer på att få det jämnt. Ska försöka köpa en primer också så att den håller under hela pjäsen, annars finns det risk att det hamnar under ögonen, och jag tror att primern jämnar till också. Så det är ju bra !:)

Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

Jag hade både Jon och Måns som favoriter och måste nog ändå erkänna att Måns bidrag var bäst och har en chans att vinna hela ESC


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback