Powder pink filter

Har inte hunnit gjort någon utvärdering av mello som gick igår, tyckte inte någon var så värst bra. Hon med det rosa håret gillade jag däremot! :)
 
Nej, men jag har haft fullt upp, både igår och idag.
Igår blev det att jobba och efter jobbet träffa Liv, sen idag blev det att först jobba och sen åka till teatern i Kungsängen.
Som tur var det ganska lungt på jobbet idag, riktigt skönt så jag slapp ta ut mig precis innan teatern. Brukar egentligen inte tycka om att jobba innan teatern, brukar känna mig så trött annars och ha noll energi. Fast så var inte fallet idag, var nog bra det med tanke på att vi enligt det preliminära datumet för premiär inte har många veckor kvar att repa. Och då behövs verkligen all energi för att kunna prestrera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback