Mitt nya jobb

Idag publicerades "Unite the People":s nya hemsida, som jag står som webbdesigner för :)
Har arbetat för UTP i princip sen organisationen bildades, så det är kul att få ha varit med sen start. Organisationen växer och enligt mig finns det nog inga gränser för hur stor den kan bli, the sky is the limit ;)
Jag kommer fortsätta arbeta som webbmaster och sidansvarig för UTP framöver, sen får vi se om jag även kommer på något sätt vara delaktig i konserten som ska vara 25 Maj på Fryshuset.
Tycker verkligen att alla ska köpa en biljett till konserten, årets tema är mot rasism, och det är precis därför intäkterna kommer doneras till "centrum mot rasism". Det handlar om att hjälpa andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback