Första blinddejten

Igår träffade jag en kille som jag har skrivit med på tinder, så jag skulle nog säga att det var min första blinddejt med tanke på att vi inte hade träffats irl förut :p
 
Det var väl trevligt, vi gick på en ganska lång promenad genom stan. Från centralen till karlberg, så det tog sin lilla tid. Vet inte riktigt om det är något jag kommer göra om däremot. Haha, kommer isf ta andra skor än de jag hade! Hade ju mina klackskor och de är ju ändå typ 10 cm klack, och även om klacken är tjock och de är hyfsat bekväma att gå i så skulle jag inte rekommendera dem som promenadskor, haha :p
Så jag hade så sjukt ont i fötterna sen när jag kom hem, så det blev att jag fick sitta och massera dem hela kvällen.
 
Idag har jag fortfarande ont i fötterna, men jag har absolut inga klackar på mig idag! Idag har jag bekväma sneakers som jag fick hem igår på posten :) Så otroligt fina, liknar väldigt mkt nike air max white, fast så mkt billigare ;) Lägger upp bild senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback