3 dagar kvar till premiär

Nu börjar jag riktigt tagga inför lördag, då är det ju premiär för teaterföreställningen "fritid" för tusan!!! :D
Åh, kan inte bärga mig!!
Jag börjar redan att tagga inför fredagen då det är genrep, är peppad till månen fram å tillbaks!
Börjar dessutom bli lite små nervös, undrar hur det då kommer vara minuterna innan premiär? Kommer typ inte kunna stå still
Fast det brukar vara ganska skönt på något konstigt sätt att vara så nervös, även om det samtidigt kan vara ganska jobbigt. Det blir på något sätt en energi och adrenalinkick!

Åh, herregud, börjar typ skaka bara jag tänker på det.
 
Det är ju så sjukt.
 
Det är min pjäs, det är jag som är författaren till pjäsen, det är jag som har en av de största rollerna. Är det konstigt att man är nervös lr?!?
 
Bara allt går som det ska.
 
Men det kommer det.
 
Det måste göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback