Skolavslutning på grundskolan

Idag var jag med fina Bella på hennes skolavslutning, hon har ju gått och varit avis på mig som redan har haft en veckas ledigt ;)
Men det var kul, jag sjöng med i alla låtar de sjöng. Känner igen dem från det att jag gick på samma skola, fast det var ju några år sen.. xD Enda låten jag inte kunde sjunga med till var remixen av låten "groupie" med Samir å Viktor de hade gjort.
 
På tal om Samir å Viktor! Jag, lilla filuren Bella och Therese ska ju gå och se dem sen på grönan :) Hahah, Bella tjatade till sig det.. 
Men jag fattar inte riktigt vad de ska köra för låtar, för de har väll bara tre egna? Ska de köra fler låtar som inte är deras egna lr? xD Aja, den 30e juni ska vi dra dit, så det är ju ett litet tag kvar. Kommer bli jag, Therese och alla små barn, hahah xD Åh, gud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback