Slapp visa leg på VikingLine

Drog imorse till finlandsbåten, gick upp redan vid 5... Tidigare än vad jag brukar gå upp när jag jobbar till och med!
Dagen bestod till större delen av att befinna sig på en båt någonstans mellan Sthlm och Åbo, och kan ni tänka er! Jag slapp visa leg i baren OCH i tax-free:n där jag köpte lite alkoholhaltiga drycker xD Det gjorde definitivt min dag, känner mig så glad när de inte frågar efter leg, även fast jag tror att de inte orkar av ren lathet så intalar jag mig själv i hopp om att jag ser äldre ut.
 
Aja, jag kommer stanna här i Finland till torsdagskväll då jag tar båten tillbaka till sthlm. Får se vad jag hittar på under dessa dagar, vädret verkar inte vara på min sida då meteorologerna förutspår att det ska bli regn och åska... Förhoppningsvis ljuger de, jag håller iaf tummarna för det! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback