Rykten sprids som en löpeld

Nu måste jag få skriva av mig lite och framför allt klargöra ett och annat!
 
Det har snackats en hel del om att jag skulle vara på g med en kille, vars namn jag inte kommer nämna.
Mina kompisar har frågat mig ifall det är något mellan oss, vissa har till och med sagt att jag borde börja skriva lr bjuda ut honom. Enligt dem skulle vi vara "the perfect match", och tydligen kan de se att den här killen verkligen gillar mig.
 
Nu till det jag vill klargöra och förtydliga: DET ÄR INTE NÅGOT MELLAN OSS!
Jag har träffat den här killen två eller tre gånger och då har han minsann inte visat något intresse i att prata med mig? Han har inte ens skickat iväg ett "hej" på facebook? Det enda han har gjort har varit att skicka iväg en vänförfrågan som jag accepterade
Jag kan inte på något sätt se att den här killen är intresserad av mig, han ger mig ingen särskild blick och han har knappt varit trevlig de gångerna jag har pratat med honom. När jag har pratat med honom har jag fått uppfattningen om att han inte riktigt bryr sig om vad jag lr någon annan säger, lite obrydd som om "det angår väll inte mig?".
 
Så nu till min frågeställning, hur kan andra ens tro att vi skulle passa tillsammans när vi knappt har pratat med varandra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback