"Skapardag"

Halloj, halloj!
Är sjukt trött, sitter på kulturhuset här i kungsängen och väntar på att min körlektion ska börja, typ 25 min kvar.... Känns lite jobbigt.
 
Skoldagen var väl inte så märkvärdig, hade lika gärna kunnat varit hemma och jobbat med gymnasiearbetet. Vi hade en "skapardag" och målade hela dagen. Vi blev indelade i grupper och sedan fick vi en artist som vi skulle måla på en stor tavla som sedan kommer hängas upp i skolan. Min grupp fick en av killarna i daft punk som vi skulle måla av. Målningen blev faktiskt riktigt bra, känner att jag kommer dra till frysen och måla tavlor sen när jag flyttar hemifrån. Haha, slipper man ju köpa! Det enda jag behöver köpa är färg, penslar och en skiva, sen är det bara att börja måla! Det bästa med det är ju att man då får tavlan som man själv vill! :)
 
Orkar inte lägga upp bild på tavlan, så om ni vill se den är det bara att gå in och kolla på min instagram, eliisabethjohansson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback