Lite skillnad iaf

Före:
 
 
Efter:
 
Blev lite skillnad, eller okej, ganska mycket. Tycker själv att det blev ganska snyggt! Det var inte alls så jag från början hade tänkt mig. Hade tänkt mig att bakgrunden skulle vara i någon mer viktoriansk stil och att namnet i headern skulle vara i skrivstil, det var ju inte riktigt så det slutade! Jag testade faktiskt hur det skulle sett ut med en viktoriansk bakgrund och att texten då var åt mer skrivstils-hållet, det blev väl snyggt men jag tyckte det kändes alldeles för rörigt! Tycker det känns stilrenare ut nu med en marmor inspirerad bakgrund och en klar och tydlig text som header. Less is more brukar man ju säga ! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback