Gårdagen och dagen

Var på teatern i kungsängen igår, hade sjukt kul, dock var vi inte särskilt produktiva...
Blir lätt så när inte alla är där och man dessutom har så mycket att ta igen efter jul uppehållet. Jag måste verkligen se till att skärpa mig till nästa gång. Då ska jag minsann vara taggad, motiverad och engagerad! Lika bra att börja peppa sig själv redan nu ;)
 
Nu sitter jag och arbetar med ett konstprojekt i skolan. Uppgiften handlar om att vi ska protestera mot något genom konsten. Tanken från mig var att jag skulle fota, men eftersom jag inte riktigt kommer hinna eller orkar så blir det att photoshopa ihop något. Funderar på att göra en liknande bild som jag gjorde förut, ni kanske minns bilden där jag hade photoshopat fram en blåtira och med silvertejp för munnen? Tror det blir att göra något liknande, men istället för att photoshopa en blåtira så kanske jag bara gör mascara som har runnit, en blåtira tar så otroligt lång tid att göra. Så mycket man ska tänka på för att den ska se naturlig ut. Aja, får se hur jag gör, jag har ju en till lektion efter den här att jobba med också...
 
Förresten! Jag ska ju till körskolan idag också! Ska gå riskettan i kungsängen, önska mig lycka till och att jag inte somnar (kan tänka mig att det är ganska tråkigt...) :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback