Flyg med bilen upp i taket!

Är precis hemkommen efter att ha besökt körskolan i kungsängen, känns så kul att allt det här börjar ta fart! Alltså med att ta körkort, haha... Kändes så långt borta bara för några månader sen, men nu känns det ju riktigt nära! Ska gå på riskettan på måndag, vet inte riktigt vad det är för något, men kan tänka mig att det är någon föreläsning om droger, trötthet och sånt. Hoppas bara den inte är lika lång som introduktionen, då finns det tyvärr risk för att jag lär somna...
 
Men usch vilket väder det är ute idag! Snön är ju tillbaka :( Jag som bad den att dra iväg när nyår var över, det kunde den tydligen inte... Och jag som ska ut en till gång idag för att hämta Bella och FIlip, buhu D: Det är så kallt!! Hade mycket hellre stannat inne hela dagen och glott på filmer.
 
På tal om filmer! Jag beställde mary poppins för ett par dagar sen och den kom i måndags! :D :D :D
Asså åh vilken nostalgi! Har redan kollat på den tre gånger, haha vilken nörd jag är xD Asså den är så bra, älskar den! Vet att den inte riktigt har en röd tråd, men det är på något sätt det jag gillar med den. Plus att sen älskar jag att beundra den tidens animering, för mary poppins är ju typ från 60-talet någon gång, och den animeringen i filmen är ju riktigt bra. Eller vad säger jag? Animering? Det fanns väl inte? Så man kan ju verkligen säga att det var bra gjort när de lyckades klippa in tecknade figurer och få folk att sväva upp i taken! När de inte ens hade animering och datorer!!
Så säg vad ni vill om filmens handling, men ni måste hålla med om att den är bra gjord!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback