Filmmys till favvofilmen

Ska precis ha lite filmmys med Bella och Filip, blir att kolla på första pirates of the caribbean filmen. Var ett tag sen jag såg den, och eftersom det är första gången både Bella och Filip ser pirates of the caribbean så kan det ju vara bra att börja med första filmen för att få ett sammanhang. De tre första filmerna hänger ju ihop :)

Har nog kommit fram till att pirates of the caribbean är en av mina favoritfilmer. För samtidigt som de har spänning och mystik så har de en hel del action och en gnutta romantik.
Och vem kan motstå tycka om filmerna när Orlando Bloom är med? Han är ju bara dö-snygg!
Tycker däremot bäst om död mans kista, alltså andra filmen. Tråkigast tycker jag nog om tredje, fast det kan bero på att det är den filmen jag har sett flest gånger. Haha, vet inte hur många gånger jag såg den när jag var yngre. Då var jag helt besatt av alla pirates of the caribbean filmer (förutom fjärde filmen eftersom den  inte hade kommit ut än), och av någon konstig anledning blev det att kolla mest på tredje filmen. Kanske därför jag har tröttnat på den lite? :p
Dessutom har jag hört rykten att det ska komma en femte film, och i den ska dessutom orlando bloom vara med! Åh, läääängtar!! Hoppas bara att det är ett rykte som är sant, hehe, ska kanske göra lite mer research innan jag skriver om det på bloggen, så att jag inte lurar er :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback