Plastkamera

Insåg precis att det finns ett outforskat filter på min photobooth-kamera i datan, filtret heter plastkamera, och jag fullkomligt älskar det! Så himla snyggt, ger lite extra färg till bilderna ;)
 
Nog prat om meningslösa filter, jag är precis hemkommen från att ha varit på körskolan och kört lite grann. Det gick riktigt bra idag, fick köra och endast använda mig av sidobackspeglarna (stavas det i ett ord?), lärde mig sjukt mycket av det ! Jag kom fram till att man behöver ju faktiskt inte mittbackspegeln, och jag använder den inte särskilt mycket förutom när jag ska ha allmän uppsikt bak. Men man kan faktiskt använda sig av sidobackspeglarna för att ha allmän uppsikt bak, jag tyckte att jag blev mer uppmärksam bakåt när jag endast fick titta i sidobackspeglarna. Dagens lektion gav alltså riktigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Aa vilket fint filter :)

2015-02-23 @
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback