Mobilvy

För er som går in och läser min blogg från mobilen förstår jag kan få en chock över hur den ser ut.
Den ser mycket annorlunda ut i mobilen jämfört vad den gör på datorn.
 
Därför tänkte jag förklara varför.
Det är så att blogg.se, där jag har min blogg regristrerad, har utvecklat en ny mobilvy som gör det lättare att besöka bloggar som är regristrerade hos blogg.se när man har dålig uppkoppling till internet.
 
Jag förstår tanken med det hela, absolut. Det är ju jättebra att man kan besöka min blogg när man har dålig täckning. Jag tycker däremot att det är lite synd att man inte får se designen på bloggen, detta eftersom jag personligen tycker att designen är lite det som definerar en blogg.
Innehållet har självklart den största delen, men jag tycker att det är lite tråkigt att alla blogg.se:s bloggar ser likadana ut i mobilen. Men å andra sidan gör det kanske att man fokuserar mer på innehållet?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback