Kommunen och jag är inte direkt bff

Tänkte dra till mormor om ett tag, om jag orkar, annars så drar jag dit imorron, hehe :p
Har inga planer varken idag eller imorgon, så det kanske blir att besöka mormor två dagar, haha xD om jag inte kommer på något bättre att göra så blir det nog så ;p
 
Jag hade nästan tänkt försöka sätta upp lite affischer till "fritid" imorron, om jag bara får svar från den förbaskade kommunen att aulan är ledig. Jag kan ju inte sätta upp affischer innan jag får besked om att den är ledig :/ Och jag hade tänkt passa på att göra det den här veckan nu när jag är ledig, men annars får det väl bli nästa vecka.
Blir bara lite sur på folk som inte svara på mejl, varför har man en mejladress om man iaf inte hade tänkt svara på meddelandena man får?
Förstår mig varken på kommunen eller vissa människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback