Andra utvärderingen

Herregud vilken show det var igår. Haha, även om jag inte blev så förtjust över gårkvällens framträdanden så var det ju helt okej bidrag.
 
Samir och Viktor, härliga typer, men var inte deras låt lite väl likt "success" som de gjorde i somras? Känns som om de behöver gå tillbaka till skrivbordet och hitta på något nytt...
Förutom Samir och Viktor så gick även Linus Svenning vidare till andra chansen. Chockerande. Han var ju as duktig! Han förtjänade en finalplats! Tyckte hans låt var så mysig och bra, bästa på hela kvällen.
En som förtjänade att gå vidare till final var ju ändå Mariette, åh, hennes framträdande och hennes låt. Älskade mystiken, och hennes outfit, omg! Love it!
Hmm, vem gick mer vidare? Just det! Magnus Carlsson. Vet inte riktigt vad jag ska säga om honom, han sjöng om gamla stan är det jag kommer ihåg xD Haha, så minnesvärd var den låten.. 
 
Till sist, tummen upp åter igen för Filippa Bark! Ännu en lyckad kväll med hennes skämt, förresten, var jag den enda som googlade på horby.se? xD Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback