Vilse i östermalm

Efter jobbet igår drog jag en snabbis till mormor och åt lunch.
 
Därefter drog jag vidare mot östermalm för att träffa en kompis.
Haha, jag kan ju inte riktigt påstå att jag och stan är bff. På något konstigt sätt så lyckas jag i 9 fall av 10 tappa bort mig. Jag fattar inte själv hur jag lyckas! Som tur är kan jag alltid skylla på att jag är från bro, vilket nog faktiskt är anledningen till att jag inte hittar så värst bra. Sen när jag brukar åka till stan så är ju inte riktigt östermalm där jag hänger xD
Men efter att ha virrat runt i typ 20 min så hittade jag rätt!
 
Så det blev att ta en fika på ett super duper mysigt café. Det var lite indien/arab känsla över stället. Typ låg belysning, massa tyger och guld föremål som hänges längs med väggarna. Verligen jättemysigt! Om jag bara kom ihåg vad stället hette så skulle jag starkt rekommendera det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback