Gymnasiearbete, check!

Kämpade hela dagen igår med mitt gymnasiearbete, som den vackra människan på bilden ovanför hjälpte mig att filma!
 
Pga av tidspress och för lite utrymme på datorn blev det endast att göra en trailer.
Jag har ett färdigskrivet manus till kortfilmen, så det kan hända att jag i framtiden tar upp arbetet igen och färdigställer kortfilmen :)
Men även om mitt arbete inte riktigt blev som jag hade hoppats på så är det mycket bättre än jag hade vågat trott. Det jag var mest orolig för skulle bli helt förskräckligt var klippningen och ljudsättningen eftersom jag inte har hållit på med det tidigare. Fast trots det så gick även det bra! :) Jag måste säga att trots mina okunskaper om klippning så var det till stor nytta att jag hade gjort så mkt research och kollat runt på andra trailers, det gav mig inspiration till vad jag ville efterlikna :)
 
Åh, jag kan inte vänta tills jag får publicera trailern offentligt och visa den för er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback