Fick iaf en 2 km promenad

Tanken idag var att jag skulle gå upp, äta frukost, sminka mig, borsta tänderna och sedan gå till stationen, fylla på mitt access-kort och åka till skolan och repa teater.
 
Det sistnämnda hände aldrig.
 
Istället blev det så att jag gick till stationen, checkar fb och upptäcker att repet är inställt. Kul... Då har jag gått upp tidigare än vanligt på mitt påsklov och uppe på det dessutom gått 1 km i regn, plus 1 km som jag var tvungen att gå tillbaka.
Fast den 2 km promenaden ser jag faktiskt inte som negativt, det var faktiskt en ganska skön morgonpromenad. Det som jag däremot klagar på är att jag var tvungen att gå upp tidigare och framförallt sminka mig! Jag hade kunnat strosa runt osminkad i pyjamaskläderna enda tills jag skulle vara på teatern i Kungsängen kl 16:30.
 
Aja, bara att gilla läget. Nu är jag uppe och riktigt pigg, så jag borde väl ta den energin till att göra något vettigt? Istället för att använda energin till att nu sitta framför datan och blogga? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback