Grått fynd

Idag var det skolval i skolan, kul att jag iaf får rösta i skolan även om jag inte får rösta till riksdagen, haha ! Fast på riktigt, gud vad spännande det kommer vara på söndag nu när alliansen har ökat i opinionsundersökningarna! Kommer sitta som på nålar och verkligen hålla tummarna för att Fi kommer in, de behövs ju verkligen i riksdagen. Plus att då lär ju Sverigedemokraterna knappast ha någon vågmästarroll eftersom de rödgröna lär komma upp i en majoritet tillsammans med Fi. Dessutom har de pratats om att Gudrun Schyman isf skulle bli jämställdhetsminister, hon skulle ju verkligen passa perfekt för det.
Aa, ni kan ju säkert gissa vad jag röstade i skolvalet, haha. Fast det var faktiskt inte självklart, stod mellan miljöpartiet och Fi. Så det fick bli att blunda och låta slumpan avgöra, men det blev faktiskt Fi även fast jag lät slumpen avgöra. Ska bli spännande att se vad skolvalet sen säger, om det inte bara är en massa omogna personer som har drivit och röstat på SD med flit, sånt är verkligen så otroligt patetiskt, hellre rösta blankt då.
 
Efter skolan åkte jag och SL till Kista, blev lite shopping och fika. Alltid lika trevligt och kul att få träffa henne :)
Jag hittade en topp från bikbok för 150 spänn, sjukt billigt när den var så snygg! Kanske köper en till när jag får studiebidrag och lön ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

snyggt!

2014-09-09 @
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Therese

Jätte söt! <3

2014-09-10 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback