Dark and foggy

På riktigt, det var ju faktiskt läskigt att köra i mörker! haha...
Övningskörde igår kväll mellan kungsängen och bålsta, det var ju verkligen inte som att köra på dagen ! Haha, där fick man för att man var kaxigare tidigare och sa att det inte borde vara så värst stor skillnad! Där hade man ju riktigt fel!
Var ju en helt annan grej att köra när det var mörkt, typ alla sinnen skärptes till max. Går inte ens att jämföra att köra på dagen, för det är verkligen inte samma grej. Men värst var det nästan på motorvägen där det inte fanns några gatulysen. Plus att man blev liksom blindad i backspeglarna.
Haha, vad var det där för ord? Blindad? Bländad menar jag ju såklart, ibland går inte riktigt grammatiken ihop xD
Nej, men man blev ju typ bländad i backspeglarna, fast inte riktigt bländad men man kunde ju se strålkastarna på bilarna i backspegeln i ögonvrån även om du fokuserade på vägen. Det var väl typ det jag störde mig mest på, annars var det inte så farligt. Även om det var lite läskigt att köra gamla vägen mellan bålsta och bro då det både var dimmigt och mörkt, nej, fy! Inte min favvo väg att åka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback