Tips! Jagad av hundar

OMFG! Älskar det här programmet, första gången jag såg det så gick den direkt upp i toppen över mina favoritprogram. MÅSTE SES!
Även om jag skulle kissa på mig om jag var i deltagarnas situation så är det riktigt underhållande att kolla på. Jag som dessutom är rädd att bara gå in i spökhuset på grönan beundrar deltagarna så otroligt mycket som har sånna nerver!
 
Info från tv.nu:
Tre tävlande, som inte har en aning om vad de gett sig in på, ska utföra utmaningar djupt in i en tät mörk skog där ingen hör dem skrika. De tre deltagarna känner varandra sedan tidigare, men nu sätts deras vänskap på prov. De får nu klara sig på egen hand och har natten på sig att hitta tre nycklar. Varje nyckel kan öppna en kista fylld med pengar. Men för att få tag på varje nyckel måste deltagarna våga ta sig an utmaningar som får nackhåren att resa sig.
 
 
Går tisdagar kl 21 på tv3, måste seeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback