Nya ytterplagg

Var idag på hm i sumpan en snabbis, letade efter en jacka som jag har sett tidigare på deras hemsida. Kollade även efter den igår då jag var med SL i Kista, men då fanns den tyvärr inte i min storlek :/ Men jag blev super nöjd! Tänkte att det var på tiden att köpa en jacka som inte var svart, annars har jag ju bara svarta vinterjackor.
Passade på att även köpa ett par läckra vinterskor när jag ändå var där. Super snygga men nu när jag tänker efter så kanske de hade lite för hög klack... Aja, jag får väl testa att gå med dem till skolan någon dag och se om fötterna värker efteråt. Isåfall är det nog ett tecken på att jag ska byta, haha. Fast jag hade nog inte tänkt att ha de här nyköpta vinterskorna varje dag i alla fall, köpte de mest för att de var snygga och för att jag faktiskt för en gångs skull hade råd att göra ett lite dyrare spontanköp. Har ju ett par bruna boots som jag tror står emot slask och sånt bättre än dessa skulle göra, plus att de är nog mer bekväma med tanke på att de har mycket lägre klack! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback