Klassfoto!

Sry för dålig uppdatering på bloggen, men internet har inte riktigt varit min bästa vän de senaste dagarna...
Skolfotona har förresten kommit! Skitkul, verkligen! Alla blev så otroligt fina det här året med 80-tals tema!
Kände bara att mitt porträttfoto inte blev lika vackert, om jag ska vara ärlig så ser 14-åringar äldre ut än vad jag ser ut att vara på det fotot xD
Så jag kände bara för att publicera bilden från klassfotot, eftersom jag inte orkar gå runt och fråga alla om jag får tillstånd att publicera bilden på bloggen så kändes det mycket enklare att bara dölja ansiktena ;p
 
Tyvärr har jag inte fått skolkatalogen än, den sitter jag och väntar på. Längtar efter att få analysera de "nya" ettorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback