Fotografering i skogen

Tog lite foton igår med Therese, eller just det, haha det berättade jag ju igår xD
Kollade igenom fotona igår en snabbis och idag gick jag igenom dem lite grundligare. Valde verkligen ut vilka som blev bra och vilka som blev en katastrof. Eller jag ska faktiskt inte säga att någon av bilderna blev en katastrof, alla blev faktiskt helt okej. Haha, det var inte riktigt som när jag brukar ta selfies. Tar 50 styckna, tar bort 49, och blir halvnöjd med den där enda som är kvar xD
Utan alla blev faktiskt okej, ingen är riktig ful om jag ska vara ärlig, och det är ju bra! :)
Får se ifall jag kanske ska ta och framkalla någon av bilderna så att mormor får någon att rama in. De här bilderna blev ju så mycket bättre än skolfotot, haha, där såg jag ju typ ut att vara 13 xD Ser äldre ut på skolfotot hon har från ettan än det fotot som togs i år. Förhoppningsvis blir det allra sista skolfotot bra sen på studenten, annars blir jag riktigt besviken....
Men jag hade tänkt dra till typ någon riktig fotograferingsstudio och ta riktiga bilder sen innan jag ska ta studenten. Det vore ju kul om man kunde få några bra bilder då man har på sig studentmössan och det :)
Model House finns ju här i sthlm, var en gång hos dem förut för några år sen, och bilderna där blev ju riktigt bra. Även om det var ganska dyrt så blev de ju bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback