SACO-mässan

Var på saco-mässan idag med några kompisar, asså shit vad rörigt der var! Märkte verkligen hur lite koll jag har på högskolor, folkhögskolor, universitet och sånt jämfört med gymnasiet. Haha, på gymnasiemässan hade jag full koll på vilka skolor som hade teater, men nu var jag helt lost. Tror det beror till stor del pga av att det finns så otroligt många olika inriktningar, plus att det finns så många olika skolor i hela landet! Vad gällde gymnasiet så var det ju ändå sthlm som gällde, men vem vet, nu kanske jag bestämmer mig för att gå i uppsala lr dalarna? Haha.
Så jag plockade med mig en hel drös med kataloger från olika skolor som jag sedan ska gå igenom en efter en. Men shit vad det kommer ta dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback