Mad hatter, Maleficent and Elsa

Förutom att sminka sig till halloween så är det ju grymt roligt att använda sig av photoshop. På så sätt kan man också testa sig fram vad man skulle kunna passa som att klä ut sig till ;)
I år tycker jag att man ska satsa på att klä ut sig till något från filmvärlden. Jag tycker själv att det är mycket roligare än att klä ut sig till det gamla vanliga, tex vampyr, zombie, häxa osv.
Haha, mina tips kanske kommer lite sent, men om ni ska ut ikväll och klä ut er så kan det vara något att ta med sig ifall ni är ute efter en sista-minuten kostym. Vad gäller smink så kan man lätt använda sig av smink som man redan har hemma, man kan åstakomma mycket med bara lite svart ögonskugga. Och om man inte har vitt puder (vilket jag saknar hemma) så kan man lika gärna använda sig av mjöl. Det går bra att använda sig av både vete- och potatismjöl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback