Datorn kraschade av ny uppdatering

Vet ni vad som hände med min data idag? Jo, den total kraschade då jag skulle uppdatera den. Inte så värst kul... Så jag fick dra till skolans it-support som hjälpte mig. Fick göra en nollställning av datorn, och jag hade bara tur att it-killen kunde rädda mina dokument och bilder. Hade inte varit så glad om alla mina bilder och dokument hade försvunnit, tyvärr försvann några bilder och all musik som jag hade på datan... Men, det överlever jag nog. Spotify och youtube finns ju alltid ;) Det som jag egentligen är mest deppig över är att alla mina photobooth bilder försvann :( Så det enda som finns för mig att göra nu är att samla på mig nya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback