Photoshop pic 3 - Tattooed

Såå här är tredje bilden, vad tycks? Sa ju att ni skulle få se en sida av mig som ni nog aldrig har sett förrut ;)
Är lite splittrad om jag tycker att jag passar i tatueringar eller inte, men oavsett om jag passar i det eller inte så kommer jag nog aldrig våga tatuera mig. Och om jag någonsin kommer tatuera mig så kommer det att vara en gnuggis, haha! ;)
Jag är inte särskilt rädd för nålar men jag är så rädd att jag ska ångra mig, att jag inte vill ha den alls eller att jag vill ha ett annat motiv ;p Plus att är det inte ofta så att när du väl har skaffat en så är det lätt att man skaffar flera?
 
Aja nog prat om tatueringar, nästa vecka kommer som vanligt en ny bild som jag har förändrat i photoshop. Tyvärr kan jag inte ge någon ledtråd om bilden eftersom jag inte riktigt har bestämt mig än vilken bild jag ska lägga upp. Har nämligen två jag velar mellan att lägga upp ;p Så ni får helt enkelt vänta och se vilken det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback