Musik och smattrande regn

Ja, tyvärr men ni får stå ut att jag kommer skriva 100 inlägg till om min arbetsdag. Bara att gilla läget eller sluta läsa ;)
 
Nej, men det hände väl inget märkvärdigt på jobbet. Bara att det var lite stressigt på morgonen, men så är det ju. Särskilt på helgen då det är färre som jobbar. Blev mycket lugnare på efter lunch, nästan så att man knappt hade något att göra :p Stannade typ en timme hos varje person jag hade på eftermiddagen, haha, hade ju inget bättre för mig ;p
 
Sen blev jag upphämtad av mamma när jag slutade, skönt det! Slapp man gå till stationen i regnet, plus att man slapp tränga sig på tåget och sitta i en varm, skön bil ist ;) Sen är det ju alltid mysigt att få lyssna på bra musik på radion samtidigt som regnet smattrar på framrutan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback