Kaotiskt igår, perfekt dag idag

Igår var allt riktigt struligt, allt blev bara kaos och pannkaka av alltihop :/ 
Det var stressigt på jobbet då oväntade arbetsuppgifter dök upp och tanken var från början att jag skulle träffa SL och gå på en filmkurs vid frysen efter jobbet. Så blev det ju inte eftersom en grej dök upp, inget som rörde jobbet men trots det också var ganska oväntad.
 
Idag har dagen som tur varit lite mer lugn än var den var igår. Den här dagen har faktiskt varit en av de bästa arbetsdagarna hittills, den har inte varit för lugn och inte för stressig. Igår och precis när jag började jobbet så var det riktigt stressigt medan vissa dagar har varit så lugna att man har kunnat gått omkring i sumpan och varit i sina egna tankar. Visserligen är det skönt med dagarna som är riktigt lugna, men de kan också bli för långa så att det blir en massa dötid. Tycker faktiskt om mitt jobb tillräckligt mycket så att jag vill ha lagom mycket arbetsuppgifter, hellre göra nytta än att bara sitta och rulla tummarna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback