Min märkliga hud...

Jag tycker på riktigt att min hud är riktig konstig.
För den senaste tiden då det har varit så otroligt varmt så har jag fått bland annat värmeutslag på magen, det är väl egentligen inte så konstigt eftersom det är så otroligt varmt.
Men sen så har jag även börjat fjälla? Haha, förstår inte varför jag har börjat fjälla, för det gör man ju typ bara om man har blivit brun eller bränd. I och för sig har jag blivit bränd men det röda gick bort för ett tag sen, så det är lite skumt. Tycker det är skumt iaf, eftersom det brända har lagt sig så ser det lite roligt ut att jag som är så blek fjällar xD
Borde egentligen smörja in mig mer än vad jag gör, för det är lite halvjobbigt när man jobbar och fjällar, haha det ser ju så roligt ut, men samtidigt äckligt när det lossnar skinn :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback