Härlig frukost med hjortronsylt!

Nu är det så att det har regnat hela dagen i Bro, och åskan gjorde att internet dog. Så därför får det bli ett väldigt försenat morgon-inlägg!
 
Tycker själv inte särskilt mycket om när folk skriver vad de åt till frukost, lunch, middag osv, detta eftersom ingen egentligen bryr sig. Men nu måste jag skriva vad jag åt till frukost!
Jag åt en rostad macka med smör och hemmagjord hjortronsylt på, ett riktigt tips för er som gillar hjortron!! Så himla gott, ni borde verkligen testa :)
 
På förmiddagen städade jag mitt rum, kände mig riktigt duktig som gjorde det på min lediga dag. Jag skulle ju faktiskt lika gärna kunnat skita i det och bara legat och sovit hela dagen. Men icke så nicke! Jag tog mig i kragen och städade rummet, jag kan verkligen säga att det behövdes! Låg kläder och handdukar lite överallt, men nu är de där de ska vara! Lika bra det, då kan jag försöka stöka ut igen. Känner knappt igen mitt rum när det är städat, haha! Men det är faktiskt skönt att det är städat, känns mycket mer trevligare och fräschare att vara där nu, även fast jag inte har något emot att det är lite stökigt ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback