Sista inspelningen

Idag är den absolut sista inspelningen av "pengerne på bordet" som jag kommer att medverka i.
Sen är det över, det har varit otroligt roligt och jag har träffat och lärt känna många nya människor. Däremot har det varit riktigt utmattande, särskilt utmattande var det igår då det drog över en timme av inspelningen...
Förhoppningsvis sker inte samma sak idag!!
 
 
Asså jag måste bara få säga att jag har typ blivit kär i den danska programledaren av pengarna på bordet, han är så otroligt charmig och mysig!! Claus Elming heter han, önskade han pratade svenska så jag förstod vad han sa bättre bara :p Vet att han är typ runt 45-50 år men asså han är så otroligt mysig!! Får länka till programmet sen om det visas på play :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback