Rep med Goulding

Vet ni vad jag tänkte på idag i skolan när jag satt i repan i skolan?
Att jag satt bara några meter ifrån där Ellie Goulding repade! :D
Visserligen såg jag henne inte, men jag hörde henne definitivt. Vet att typ tusen kändisar uppträder på frysen stup i kvarten men jag tycker att det är lika coolt varje gång ;) Särskilt när det är någon jag känner till!
Synd att man inte hade köpt biljetter till konserten, för Ellie är ju riktigt bra! Eller hon gör ju iaf bra musik, även om jag bara kan två låtar, "burn" och "I need your love", där den andra låten egentligen tillhör Calvin Harris :p
Såå jag kan bara en, haha! Men hon lät ju bra live, iaf det lilla jag hörde! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback