Pengene på bordet

Näst sista inspelningsdagen idag då, två inspelningar idag och sista imorron.
Tycker det är så jobbigt att jag typ inte får berätta något vad som händer i inspelningsstudion eftersom jag har tystnadsplikt! Känns lite frestande att berätta alla frågor och svar, vilka som kommer vinna och vilka som kommer att förlora. Men eftersom jag har skrivit på tystnadspliktkontraktet och att jag kan bli tvungen att böta 100.000 kr om jag berättar något så väljer jag nog att låta bli. Kan inte riktigt påstå att jag har råd att betala så mycket pengar för att jag inte kan hålla tyst. Däremot får jag berätta allt som hände när programmet har gått på tv, vet däremot inte riktigt när det ska gå, vet bara att det ska sändas på danska tv2 :p Så förhoppningsvis går det på play, om de ens har play! Skulle vara lite surt om jag inte får se programmet, men, men. Då får jag väl nöja mig med pengarna jag får som publik, och bara det är ju bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback