Nyårsdagen

Firade 2014 genom att kolla på en film efter tolvslaget, haha jag och mormor stannade uppe till 3 för att kolla på "imse vimse spindel". Asså det var ju en thriller men den var ju inte så värst läskig, den var mer äcklig. Haha var tvungen att kolla under sängen så att det inte var någon spindel under sängen efter att ha kollat på filmen, haha! xD Så om ni vill bli spindelrädda eller mer rädda för spindlar, kolla på den filmen!
 
Shit asså jag gick upp klockan 10 idag, och mormor gick upp 7. Haha, fattade inte hur hon orkade när vi var uppe så länge inatt?
Jag fortsatte väl att halvfira på morgonen genom att äta glass till frukost :) Bryr mig inte om alla nyårslöften som "jag ska gå ner i vikt", "jag ska bli nyttigare" eller "jag ska träna mer". Åh tycker de är så löjliga, man kan ju vara nyttig och träna utan att behöva lova det. Haha kommer retas så mycket med dem som har lovat att de ska vara nyttigare, kommer sukta dem så otroligt mycket med choklad, glass och godis så att de inser vad de går miste om ;) För seriöst, finns det ens någon människa på denna planet som kan motså marabous mjölkchoklad? Tror knappast det ;)
 
Är i alla fall hemma nu, men shit vad chockad jag blev när jag skulle gå till tåget. Det var ju tomt ute på gatorna! Blev rädd att alla spindlar hade invarderat sumpan, haha xD Men jag skojar inte, det var verkligen tomt! Såg inte en enda människa, vilket är riktigt ovanligt i sumpan. Skit skumt, fast jag antar väl att alla ligger hemma och är bakfulla :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback