Myskväll

Det blev inställt att träffa Madeleine eftersom hon var sjuk :( Stackarn, jag har försökt träffa henne tusen gånger men det dyker alltid upp något som hindrar oss!! Får försöka träffa henne nästa vecka istället, om hon är frisk dvs, men det borde hon ju vara.
 
Nåväl, jag var ute i lekparken ett tag med mina småsyskon under dagen, trotsade kylan och tog på mig sneakers, jag säger bara en sak. Aldrig mer! Jag har lärt mig en läxa och det var jättekallt!!! Hehe, tro mig det kommer nog bara gå en eller två veckor innan jag gör samma misstag igen xD
 
Efter att ha varit i lekparken i ungefär en timme gick jag och Bella till centrum och köpte chips å dip. Blir att ha en myskväll och titta på film sen :) Vet inte riktigt vad jag är sugen på att se för något, någon komedi kanske? Hmm..
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag saknar att ha på mig converse ;P
Snygg bild också :)

2014-01-26 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se
Postat av: Fanny Staaf

Fin och lite oväntad bild! :)

2014-01-26 @
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback