Morgonpigg

Idag var jag riktigt morgonpigg, det är inte ofta jag är det men idag var jag verkligen det!
Vaknade redan vid halv 9, och sen vid 10 gick jag ut och sprang 2 km. Har inte sprungit på evigheter så det var riktigt riktigt jobbigt!! Kändes som om jag skulle dö när jag kom hem! Och så är det så otroligt jobbigt när man har ansträngt sig riktigt mycket och så känns det som om det smakar blod i halsen, har ni också varit med om det? Sådan himla äcklig och obehaglig känsla!!
Men nu har jag gjort det, riktigt stolt över mig själv att jag lyckades genomföra det! Trodde jag typ skulle springa 1 km och sedan ge upp å gå hem igen :p Haha,så lite intresse har jag i idrott! Men kanske lyckas jag vända ointresset till en motivation? ;)
 
Hur som helst så är tanken att jag ska träffa en kompis idag, men jag har inte fått tag på henne än så jag vet inte riktigt om det blir nått. Fast det kan ju hända att hon sover? Klockan är ju bara 10:50, å alla är ju inte vakna bara för att jag är det!
Märkte det när jag var ute och sprang, inte en enda kotte ute!! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback