Försenad teaterstart!

Idag har jag både varit och övningskört och besökt mormor, sitter just nu hemma och har precis sökt lite sommarjobb. Får se ifall någon nappar, hoppas det när jag har sökt så många! Än har jag bara fått svar från ICA i Sundyberg att man måste vara 18 om man ska jobba där, så det var lite surt :p Men, men det är bara hoppas på de andra jobben istället! Än ger jag inte upp!!
 
Ska dra till teatern i Kungsängen om några timmar, teaterstart idag! Eller egentligen var det teaterstart förra söndagen men då kunde jag ju inte komma eftersom jag var på "pengarna på bordet" :p
Shit vad peppad och taggad jag är, kommer bli så kul att få träffa alla igen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback