earring with ear cuff

Lite annorlunda örhänge jag hittade på HM, eller det är väl inte så värst annorlunda eftersom typ var och varannan person har ett liknande par? Men för mig är det ett lite ovanligt och annorlunde köp, brukar inte köpa sånna här smycken i vanliga fall, brukar vara lite tråkig och köra på mest basic grejer. Men inte denna gång!
Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om örhänget eller inte, det är snyggt å så men örat ser typ dubbelt så stort ut xD Det är typ ett hata-älska-örhänge :p
Men någon gång ska jag väl kunna bära det, skit samma om jag ser ut som gollum! Andra utmärker sig genom att byta hårfärg varje vecka medan jag satsar på att bli gollums nya look-a-like ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback