Whoop whoop!

Hej på er!
Shit vad glad jag är idag, vet inte vad det är med mig men jag blir glad för så himla lite!
Exempelvis så typ hoppade jag runt och sjöng i rummet när jag klarade sista banan på geometry dash, vet ni hur länge jag har kämpat med den? Säkert i en vecka!
 
 
Sen på eftermiddagen kände jag av någon random anledning för att pussla, så jag tog fram ett gammal 500-bitars pussel som jag aldrig lyckats bli klar med som jag satte och gjorde. Asså har ni någon aning om hur glad och lycklig man blir när man hittar två bitar som passar?
 
Vi får väl se vad jag hittar på sen i förkväll, kanske blir att träffa någon kompis. Om någon är hemma dvs, känns som om nästan alla är bortresta. Typ därför jag har haft så tråkigt sportlov eftersom jag inte har kunnat träffa någon, men jag får väl ringa runt lite och se vilka som är hemma. Annars blir det väl att vara hemma och kolla på let's dance som har premiär. Ska kolla och se om jag är med ;) Haha skulle inte förvåna mig att de har klippt bort mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback