Sportlov

Skulle träffat en kompis nu på eftermiddagen/kvällen, eller nej. Nu ska jag börja använda av ett nytt ord, förkväll. Sheldon hade använt det i the big bang theory, såå jag gör väl samma ;)
Men iaf, skulle träffat en kompis men det verkar som det blir inställt. Får se om det blir att ses imorron ist, annars har jag inga planer för dagen imorron! Kanske blir att träffa någon annan kompis, men det är så tråkigt eftersom alla åker ju bort under sportlovet :( och själv är man hemma i trista bro hela lovet... Aja, får väl roa mig själv. Finns ju alltid något att göra, kanske ut och träna? Eller så kan jag ju vara en extra snäll syster under lovet och hitta på något med Bella och Filip ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback